středa 20. března 2013

... mám ráda challenge :o)

   Díky náladě a chuti tvořit, se snažím hledat inspiraci a motivaci, kde se dá.... a challenge jsou vždy patřičnou výzvou, protože mě donutí udělat něco, co normálně nedělám...... jako třeba poslední challenge u Pretty papers, kdy mě zaujalo barevné schéma a protože většinou u svých stránek končím u zelené a modré barvy..... byla růžová paleta opravdu výzvou nemluvě o šítí, které vidím jako dóóóst velký oříšek a fakt ho nepoužívám :o))))
   Vybrala jsem fotku, která byla pořízena na výstavě hraček ITEA v Holešovicích na promo akci FOTOPROME.cz. Mám málo fotek s Matýskem, kde se neksichtí a tváří se mile, takže jsem toho musela hned využít. Papíry jsou z kolekce Rose colored glasses firmy GCD Studios.


   Na dozdobení jsem použila razítka a chipboards od Kety, drops, brads a perličky. Pro ozvláštnění nadpisu jsem kartonová písmenka nejprve nalepila na černobílou fotku a vyřízla je, takže získala zajímavý vzhled... teda aspoň mám ten pocit :o))) .... Normálně se stránka uveřejňuje až po ukončení challenge, ale tuto stránku již mnohé z Vás viděly na srazíku a protože jsem to opravdu brala jako výzvu, né kvůli výhře, tak jí klíďo dám i sem....

    Další challenge také vyhlásily na PaperoAmo, kde jsem minule vyhrála se sestřinou stránkou ....


Udělalo mi to velikou radost a děkuji všem příznivkyním za hlasy :-)
Moc mě lákalo téma. Už dávno jsem si chtěla zkusit nějakou stránku jen v jednom odstínu.... jenže mi nějak chyběl čas a proto jsem zvolila jednodušší a rychleší variantu.... přáníčko! Bylo vyrobené pro konkrétní účel a osůbku, a protože dnes challenge končí, mohu uveřejnit i své dílko:o)


Na fotce ještě s peříčky, které byli podmínkou.... ovšem díky chapadlům Maxe Draka VonDraka zmizela v nenávratnu....

   A poslední výtvor, který Vám dnes představím je lednový sketch od Unky, který představila na stránkách Hurá papíru.


Nedávno jsem si konečně pořídila další font písmen od Kety a je boží, cpu ho všude, ten bude můj nejoblíbenější :o)
Toť pro dnešek vše. Přeji Vám hezký večer a tvoření zdar :o)


3 komentáře:

  1. Super, jsi se dotoho pustila :) parada

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju.... tu poslední jsem ještě dovytunila. Něco mi tam pořád chybělo:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Přáníčko je nádherné, můžu na něm oči nechat:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat