středa 6. března 2013

.... stále jedu na tvořivé vlně :-)

   Dokud mám slinu tak tvořím :-) A abych měla ještě větší motivaci, snažím se přispívat i do vyhlášených challenge mými kamarádkami. Zatím jsem poslala svůj výtvor Didi a také opět na PaperoAmo, ještě se chystám na challenge, kterou vyhlásila Gabreta na scrapbook.cz, ale musím nechat vyvolat fotky...... Navíc se blíží úžasný tvořivý víkend v Liberci, který má na starosti Iriska a já pokaždé něco vymýšlím, čím bych potěšila své scrapkolegyňky. A protože už jich je móóóóc :-))), tak jsem to tentokrát trochu ošidila.... ukázat ještě nemůžu.... co kdyby sem nááááhodou nakoukly, že? :-)))
Každopádně, jakmile předám či holky zveřejní své challenge, tak to ukážu i zde.

    Na další stránku jsem vybrala fotky z týdenního pobytu u kamarádky na chalupě, kam jezdím už od základky. Je tam krásně.... Tentokrát jsem vybrala papíry od firmy Simple stories. Dozdobila brads, razítky od Kety, knoflíkem a výsekem od BasicGrey. Protože se na stránku snažím dostat vždy, co nejvíce fotek a většinou jsou tři, tak abych pořád netíhla k jedné kompozici, trvá mi strašně dlouho než je poskládám. Nerada bych měla stejné stránky.


.... a snad se mi to zatím daří :-)))
Užijte si krásný sluneční den a mějte se prima....

1 komentář: