úterý 9. dubna 2013

... na pirátské vlně ...

  Matýsek poprvé odjíždí na celý týden sám bez rodinného doprovodu na školku v přírodě do Starých Splavů a moc se těší. Jsem moc zvědavá, jak to zvládne. Téma zvolily učitelky "Hledání pokladu pirátů". Děti mají připravená obrovská trička (aby ho mohli nosit přes bundu) s natisknutou hlavou piráta a já jsem chtěla také něčím přispět a připravila jsem jim diplomy a medaile s pirátskou sovičkou (inspirace z Pinterestu).... lepit 40 soviček byla hrozná piplačka, ale myslím že se povedly a děti snad budou mít radost :o)))


   Také jsem se zúčastnila challenge na scrapbook.cz, kterou zadávala Gabreta a získala jsem krásné druhé místo a moc se těším na diplom, protože bude můj PRVNÍ! Zde je má orientální stránka :


   Před Velikonocemi jsem také vytvořila pár přáníček, ale jen pro rodinu, protože nějak "nestíhám" poslední dobou vše, co bych chtěla.....

  
  A nakonec ještě jedna stránka... jen tak pro radost :o)))


Mějte prima den a díky na nakouknutí :o)

5 komentářů:

  1. Tak ty teda jedeš :D já bych taky chtěla sovici! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, jako všechno:o))).

    OdpovědětVymazat
  3. Stránky jsou moc pěkné a pirátské jednoočky udělají určitě dětem radost

    OdpovědětVymazat
  4. Ve Splavech se bude dětem líbit :-) Taky tam často jezdíme k Mácháči :-)
    Pirátské sovičky jsou naprosto fantastické, palec nahoru
    A stránky dokonale provedené, jako tvoje všechny. Moc se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
  5. Piráti jsou parádní a stránky se mi také moc líbí.

    OdpovědětVymazat