středa 8. května 2013

Rychlovka :o)

   Když Didi vyhlásila novou challenge, tak jsem se zaradovala, protože jsem na stole měla fotku, kterou jsem chtěla scrapnout a dokonce měla přesnou představu, jak to udělám........ jenže když ještě uveřejnila fotku ukázkového projektu respektive stránku Screbly, tak jsem ji raději předělala, protože by byla jak přes kopírák.... no nakonec jsem stejně zjistila, že bych sice splnila podmínku, ale téma nikoli :o)))) ... prostě občas musím číst něco víckrát, aby to došlo až do mozku.... 6let na mateřské je bohužel znát....

Takže zde je má stránka...........


   Vzhledem k poslednímu vývoji mého tvoření, rozhodla jsem se pro velký výprodej svého nasysleného materiálu. Je to čistě z důvodu praktických, i když nevím, jak moc budu schopná se s těmi věcičkami rozloučit. Našla jsem si svůj styl, který mi vyhovuje a který se mi líbí a používám jen určité papíry, razítka atd. Jenže v období "hledání se", jsem nakupovala jak divá a řadu věcí nevyužiji, i když se mi móóóc líbí.... co vám budu povídat, řada z Vás je na tom podobně, že :o))))
Takže jen nafotit a vložit....

Děkuji za nakouknutí a přeji hezký sváteční den volna....



9 komentářů:

  1. To sluníčko, to je dokonalé :) Moc krásná stránka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Verčo, naprosto stejný problém... a na mateřské stačily tři roky... je to o to horší, že zadání jsem sama vymýšlela :-) Taky jsem splnila podmínku, ale téma hodně oklikou... a tobě to slunko taky uznám, posílej! Je to krásná stránka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej, povíme si za další 3roky :o).... a díky, kdybych nenašla nějakou vhodnější fotku, určitě pošlu tuto stránku...

      Vymazat
  3. Krásná stránka, moc obdivuji, když někdo umí takovou jednoduchou a přitom tak efektní...

    OdpovědětVymazat
  4. Verčo, stránka je naprosto luxusní. A :-) mateřská se podepsala i na mě - nějak si teď nemůžu vzpomenout, jaké že bylo zadané téma :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Verčo, stránka je perfektní, nádherně sladěná. Moc se mi líbí jak jsou ty kuličky propojené s fotkou.
    Máš moc pěkný styl. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Verčo, mám Tvůj styl ráda, drž se ho. Stránka je povedená. :) Klukům to moc sluší a kuličky jen, jen se vykutálet ven.

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, moc Vám děkuji za milé komentáře, ani nevíte, jak mě to těší :-)

    OdpovědětVymazat