neděle 2. června 2013

Počasí přeje scrapu:o))))

   To uplakané počasí je sice dosti depresivní, ale zase na druho stranu jsem si vytvořila pár restíků.... Sestřička mě požádala o vytvoření dárku pro svou kamarádku, která se stěhuje daleko a chce aby měla na ní nějakou památku. Moc se jí líbily moje rámečky a tak jsem při četných návštěvách Ikei koupila krásný a hlavně hluboký rámeček Ribba. Anetka dodala fotky a protože byli focené jen mobilem a za šera, tak kvalita byla mizerná, proto jsem je nechala vyvolat jen černobíle.... Ono se mi bude i jednodušeji tvořit :o)))
A takto to dopadlo.....


Ani kvalita mých fotek není kvůli počasí nejlepší a navíc jsem to zapomněla vyfotit před tím, než jsem to dala do rámečku......

   Dalším restíkem byli fotky Matýska, kdy jsme ho fotili v kimonu, když začal chodit na judo..... Vybrala jsem velmi zajímavý papír, který se mi moc líbil.... jenže rozložením fotek na papír jsem zjistila, že víc zdobení a něčeho dalšího už není třeba. Nakonec jsem to nechala tak ....



Jenže mi to nedalo a pořád jsem přemýšlela, jak to alespoň trochu doladit, protože se mi to zdálo nedodělané.... nakonec ráno moudřejší večera :o)..... vzala jsem do ruky bílou gelovku a pravítko....



A hned jsem měla lepší pocit :o)))
Jako poslední jsem chtěla scrapnout fotku, kde má Max na hlavě věneček z pampelišek..... před barákem mu to daly na hlavu holky (za kterými neustále pobíhá jako správný chlap) a protože to bylo nečekané, vyfotili jsme ho alespoň mobilem.... překvapivě se povedla kvalitní fotka, takže nic nebránilo tomu abych ji scrapla..... Matně jsem vzpomínala, kdo ze "služebně starších" scrapařek dělal také pampeliškovou stránku, ale prohlížet celou galerii se mi nechtělo..... vybavila jsem si jen pampelišky, které jsem si vytvořila z výseků koleček.... horší byly listy.... stříhat nůžkami je moje velká slabina a navíc nějaký konkrétní tvar, který by alespoň připomínal tvar listů pampelišek bylo vysilující :o))) Ale se stránkou jsem spokojená.....


Mějte prima zbytek neděle a tvoření zdar.... děkuji za nakouknutí a případné komentáře.....

2 komentáře:

  1. Díky počasí jsem si dneska taky sedla ke tvoření... Rámeček je elegantní, moderní... krásný. Stránka s judistou dostala s bílou gelovkou šmrnc a víla Amálka je bezkonkurenční, ta fotka je úúúúúúžasná :-)

    OdpovědětVymazat